Klacht Lidl: Geen geld terug ontvangen na retour product.

Klachtnummer
# 314145
Gebruiker
Patty1992
Datum
1 reactie

Details

De klacht

15 mei een fietskar besteld via webshop. 1 week later nog niet geleverd, na veel bellen en mailen bleek dat deze kwijt was geraakt, fietskar opnieuw verstuurd. We besloten deze retour te doen, deze is 16 juni retour gegaan. Tot op heden nog geen geld terug ontvangen!! Meerdere keren contact met klantenservice gezocht, of ze zijn niet bereikbaar of ze beloven dat er contact met mij wordt opgenomen. Het enige wat ik in die ruime maand heb mogen ontvangen is een mail met: bedankt voor uw reactie, er wordt contact met u opgenomen.
Klantenservice zegt dat mijn enige optie afwachten is en dat ze verder niks kunnen doen. Vorige week zou het geld gestord worden, opnieuw niks gehoord of gehad.
Vorige week officiële klacht via de mail gestuurd, ook daar niks van gehoord.
Ondertussen wachten wij al veel te lang op ons geld, en weten wij niet meer wat we nog kunnen doen om ons geld terug te krijgen?!
Onbegrijpelijk dat dit bij zo’n bekende keten kan gebeuren...

De oplossing

Geld terug, compensatie voor de kinderen, excuus en uitleg waarom dit kon gebeuren.

1 reactie

  1. Auteur
    Patty1992
    Datum
    Wederom nog geen reactie mogen ontvangen van Lidl....

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen