Opgelost door Lidl: Geen haast & altijd thuis Lidl webshop ideaal.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 306986
Gebruiker
Fransaja
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb elektrische gereedschap bij Lidl besteld. Alle andere postorderbedrijven zijn sneller, vaak het volgende dag. Bij Lidl duurt bijna even lang als ie uit China moet komen. Bij mij 10 dagen.
Ik stop met web bestellen bij Lidl.

Gewenste oplossing

Bij Lidl bestellen enkel bedoel voor Assepoesters.
Geboden oplossing
Eerst zouden ze 10 euro aan waardecheque uitreiken, maar omdat ik het hier vermeld heb hebben ze maar 5 euro van gemaakt, bovendien logen ze over de artikelen, ik had een zetje lijmstaven en een USB ladder erbij besteld en daar maken ze misleidend HEEL VEEL ARTIKELEN van, misselijk van hun. ze kunnen gewoon de drukte niet aan.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen