Opgelost door Lidl: Geen levering en geen reactie

angry Opgelost
A. Rombouts

Helaas vandaag nog steeds geen bericht wanneer de op 30 juni bestelde Menabo dakdragers geleverd worden, maandag waren jullie telefonisch onbereikbaar, (eerstvolgende medewerker zal u te woord staan en na 3 sec wegens grote drukte verzoek om later terug te bellen, waarna verbinding verbroken wordt), mail gestuurd, geen reactie, gisteren gesproken met Vincent Bacus, die alles genoteerd heeft, en door zou sturen naar andere afdeling want volgens hem zou de bestelling opnieuw verstuurd worden en wij zouden hier mail/bericht over krijgen. Maar u raadt het natuurlijk al, geen enkel bericht of mailtje. Dus vanmorgen maar weer eens geprobeerd om te bellen, om 8.10 al bandje, de eerstvolgende medewerker zal u te woord staan en 3 seconden daarna het beroemde bandje,niet bereikbaar wegens drukte en wordt er opgehangen.

Dan maar weer eens alle gegevens ingevuld op het contactformulier en verstuurd. Maar ook daarop geen enkele reactie.

Onvoorstelbaar, deze service anno 2017.

Zouden we hier nog ooit iets over horen????

Bericht of en wanneer de dakdragers geleverd worden

Lidl
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen persoonlijk contact met u op.

Klantenservice Lidl Nederland
    contact@lidl.nl

A. Rombouts
Geen, na 2 weken uiteindelijk artikel ontvangen. Geen enkele reactie van Lidl.

Ook een klacht indienen over Lidl?