Opgelost door Lidl: Geen levering en geen reactie

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 266551
Gebruiker
A. Rombouts
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Helaas vandaag nog steeds geen bericht wanneer de op 30 juni bestelde Menabo dakdragers geleverd worden, maandag waren jullie telefonisch onbereikbaar, (eerstvolgende medewerker zal u te woord staan en na 3 sec wegens grote drukte verzoek om later terug te bellen, waarna verbinding verbroken wordt), mail gestuurd, geen reactie, gisteren gesproken met Vincent Bacus, die alles genoteerd heeft, en door zou sturen naar andere afdeling want volgens hem zou de bestelling opnieuw verstuurd worden en wij zouden hier mail/bericht over krijgen. Maar u raadt het natuurlijk al, geen enkel bericht of mailtje. Dus vanmorgen maar weer eens geprobeerd om te bellen, om 8.10 al bandje, de eerstvolgende medewerker zal u te woord staan en 3 seconden daarna het beroemde bandje,niet bereikbaar wegens drukte en wordt er opgehangen.

Dan maar weer eens alle gegevens ingevuld op het contactformulier en verstuurd. Maar ook daarop geen enkele reactie.

Onvoorstelbaar, deze service anno 2017.

Zouden we hier nog ooit iets over horen????

De oplossing

Bericht of en wanneer de dakdragers geleverd worden

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen persoonlijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lidl Nederland
    contact@lidl.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Rombouts
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, na 2 weken uiteindelijk artikel ontvangen. Geen enkele reactie van Lidl.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen