Opgelost door Lidl: Geen oplsiing geen reactie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 567811
Gebruiker
H.G. Kussendrager
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op begin november aan Lidl klantenservice gemeld (op eerdere verzoek van de winkel) dat de sinaasappelsap-pers eerder dit jaar gekocht en die we het minst gebruiken (kochten er twee) het niet meer deed. Melding gekregen dit doorgezet was naar de afdeling kwaliteit. Maar ondanks herhaaldelijke verzoeken geen enkele reactie meer. Ben dit zat dit is geen service en geen kwaliteit.

Bonnen en type enz. zijn diezelfde dag nog opgestuurd naar hen.

De oplossing

Geld terug. geen enkel vertrouwen meer in Lidl of hun producten

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij hebben u op 25-11-2021 per email geïnformeerd over de afhandeling van uw klacht. Wanneer u nog vragen heeft kunt u contact opnemen contact@lidl.nl.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice team Lidl Nederland

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.G. Kussendrager
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op zich netjes opgelost maar waarom eerst zo via dit. Directer reageren had mindertijd gekost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen