Opgelost door Lidl: Geen reactie en geen geld terug na retour sturen matras.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 620123
Gebruiker
Krasjes
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op maandag 22 augustus is een matras retour gegaan naar de Lidl, ik ben na 2 weken gaan mailen en kreeg te lezen dat het matras nooit was aangekomen. Ik heb het verzendbewijs naar ze toe gemaild maar de enige reactie die ik krijg is dat ze het momenteel erg druk hebben en daarna geen reactie meer geven. Vorige week nog een mail gestuurd dat ik graag mijn geld terug wil binnen 2 dagen maar helaas alleen een mail met dat het druk is. Na meer dan 4 weken ben ik er wel klaar mee en wil gewoon mijn geld terug.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug, ik heb het matras keurig retour gestuurd en daar bewijs van, en het lijkt me niet mijn probleem dat ze het niet kunnen traceren.
Geboden oplossing
Na 3 weken, 6 mails en een klacht bij dit platform een sumier mailtje dat het geld binnen 10 werkdagen op mijn rekening staat. Laatste keer dat ik iets besteld heb bij de lidl.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen persoonlijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Lidl Nederland
    contact@lidl.nl
  2. Auteur
    Lidl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij hebben u op 23-09-2022 per e-mail geïnformeerd over de afhandeling van uw klacht. Wanneer u nog vragen heeft kunt u contact opnemen contact@lidl.nl.

    Met vriendelijke groeten,

    Klantenservice team Lidl Nederland

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen