Klacht Lidl: Geen reactie op ongeval met hangmat, ook niet na 3 keer mailen en 4 keer bellen

Chatlotte#408

Begin juni kochten wij een hangmat.
Door een productiefout zakte mijn man hier doorheen en nee hij was niet te zwaar. Hij viel hard op zijn rug, heeft 1 werk niet kunnen lopen van de pijn.
We melden de klacht dezelfde dag bij Lidl waarop ons gezegd werd de zaak te betreuren en gevraagd om foto's van het mankement op te sturen.
Dit direct gedaan, we kregen geen reactie. Slordig oor een ongeval op dit niveau. Per mail gevraagd om reactie...zonder resultaat. Paar dagen later gebeld: sorry mevrouw, we gaan het gelijk oppakken...daar bleef het bij.
Weer een werk later: zelfde liedje....afgelopen vrijdag: sorry mevrouw, geef ons tot dinsdag. Opeens een mail: kunt u foto's opsturen van het mankement? Tuurlijk, 3 weken geleden ook al gedaan, maar nogmaals...opnieuw geen reactie. Dinsdag weer gebeld: sorry mevrouw, ik pak het gelijk op....jaja
Wat nu?

Bedrag terugstorten, liefst met schadevergoeding

Chatlotte#408
Dit is de 7e keer dat jullie dit beloven in een periode van 3 (!) weken. Ondertussen blijven jullie dit gevaarlijke product gewoon verkopen. Besef toch eens dat dit heel slecht had kunnen aflopen: mijn man viel door deze fout vol op zijn rug op de stang

Ook een klacht indienen over Lidl?