Opgelost door Lidl: Geretourneerde artikelen NIET terugbetaald!
Details
De klacht
Ik zou graag op de hoogte gesteld willen worden over de terugbetaling van mijn artikelen. Het is nu al meer dan 2 maanden aan de gang en ik weet niet waar de fout zit, in jullie systeem of misschien wel bij de vervoerder, maar de klant is daar ernstig de dupe van.Ik heb minstens nu 15 keer met de klantenservice moeten bellen en ook het mailverkeer is niet meer op één hand te tellen. De afleverbonnen die ik van DHL gekregen heb bij het ophalen van al mijn spullen (6 stoelen + 1 tafel) is reeds in jullie bezit.
Ik hoop snel iets te vernemen en het geld terug te mogen ontvangen.
Groeten
De oplossing
Gehele bedrag terugbetaald krijgenUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.