Opgelost door Lidl: Geretourneerde artikelen NIET terugbetaald!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 273221
Gebruiker
RoyKap
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou graag op de hoogte gesteld willen worden over de terugbetaling van mijn artikelen. Het is nu al meer dan 2 maanden aan de gang en ik weet niet waar de fout zit, in jullie systeem of misschien wel bij de vervoerder, maar de klant is daar ernstig de dupe van.
Ik heb minstens nu 15 keer met de klantenservice moeten bellen en ook het mailverkeer is niet meer op één hand te tellen. De afleverbonnen die ik van DHL gekregen heb bij het ophalen van al mijn spullen (6 stoelen + 1 tafel) is reeds in jullie bezit.

Ik hoop snel iets te vernemen en het geld terug te mogen ontvangen.

Groeten

De oplossing

Gehele bedrag terugbetaald krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Fijn dat wij u telefonisch hebben gesproken. Zoals afgesproken maken wij het resterende bedrag aan u over en sturen wij u ter compensatie een waardebon toe. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lidl Nederland
    contact@lidl.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RoyKap
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk al het geld teruggestort gekregen. Vriendelijke dame aan de lijn gehad, volgens mij iemand die wel overal in de computer bij kon in tegenstelling tot de dames / heren van de klantenservice, die het probleem echt uitgezocht heeft en tot de conclusie kwam dat de fout ligt bij de Lidl en / of de DHL en niet bij de klant. Tevens tegoedbonnen ontvangen voor de hoop telefoontjes en mailtjes die ik heb moeten maken.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen