Klacht Lidl: grasmaaier gaat stuk in garantieperiode, geen reactie na klacht

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 479790
Gebruiker
Lian Peeters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 1-8-2019 kocht ik bij Lidl een elektrische grasmaaier met een garantie van 3 jaar. Begin augustus dit jaar kwam er tijdens het maaien rook uit de maaier. Op 7 augustus 2020 heb ik dit bij de klantenservice van Lidl gemeld. Op 8 augustus is er gevraagd foto's te sturen. Daarna is het , ondanks diverse mails en ongeveer 6 telefoontjes, stil aan de overkant. De klacht zou bij de kwaliteitsafdeling liggen, met die afdeling is geen rechtstreeks contact mogelijk, Ook bij navraag in de winkel, wordt er gezegd dat bellen met de klantenservice de enige mogelijkheid is. Zelfs de medewerkers van de klantenservice kunnen alleen per mail met die afdeling communiceren, erg frustrerend!

De oplossing

Mijn klacht behandelen en een nieuwe grasmaaier leveren

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lian Peeters
Datum
Uiteindelijke oplossing
na ruim een maand wachten heeft de kwalitetsafdeling de klacht eindelijk doorgezet naar de leverancier, (wel pas na de melding van de klacht in klachtcompas). nu is het wachten op antwoord van de leverancier
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen