Klacht Lidl: grasmaaier gaat stuk in garantieperiode, geen reactie na klacht

content Niet opgelost
Lian Peeters

Op 1-8-2019 kocht ik bij Lidl een elektrische grasmaaier met een garantie van 3 jaar. Begin augustus dit jaar kwam er tijdens het maaien rook uit de maaier. Op 7 augustus 2020 heb ik dit bij de klantenservice van Lidl gemeld. Op 8 augustus is er gevraagd foto's te sturen. Daarna is het , ondanks diverse mails en ongeveer 6 telefoontjes, stil aan de overkant. De klacht zou bij de kwaliteitsafdeling liggen, met die afdeling is geen rechtstreeks contact mogelijk, Ook bij navraag in de winkel, wordt er gezegd dat bellen met de klantenservice de enige mogelijkheid is. Zelfs de medewerkers van de klantenservice kunnen alleen per mail met die afdeling communiceren, erg frustrerend!

Mijn klacht behandelen en een nieuwe grasmaaier leveren

Lian Peeters
na ruim een maand wachten heeft de kwalitetsafdeling de klacht eindelijk doorgezet naar de leverancier, (wel pas na de melding van de klacht in klachtcompas). nu is het wachten op antwoord van de leverancier

Ook een klacht indienen over Lidl?