Opgelost door Lidl: Groene thee ( van ergernis)

Tolgaarder

Wij hebben bij Lidl voor de vakantie enkele pakjes groene thee met citroen gekocht en meegenomen. Wat blijkt, de touwtjes waar het zakje aan bungelt is niet goed vastgemaakt. Allemaal theeblaadjes los in de pot en dat is niet fijn. Geen nood in Frankrijk is ook Lidl. Een nieuw pakje thee gekocht, het oude ongebruikt in de container. Vol goede moed thee gezet, helaas, hetzelfde probleem. Derde poging, nu in Spanje. Hetzelfde effect. Thuisgekomen in ons vetrouwde filiaal een opmerking gemaakt. Das niet goed, zegt de medewerker en geeft een kaartje om een klacht in te dienen. Telefoonnummer gebeld en de situatie uitgelegd. Vervelend mevrouw dat mag niet wilt u de verpakking opsturen? Nee mijnheer wij slepen in de vakntie geen spullen mee die niet oke zijn, die gaan gewoon in de vuilnisbak. U krijgt van ons een reactie en een tegoedbon voor twee pakjes thee was het begrijpende antwoord. Een week later een brief. Dank voor de klacht, wilt u de verpakking opsturen. Geen tegoedbon. Geen stijl

3 vervangende verpakkingen voor weggegooide ondeugdelijke verpakkingen.

Lidl
    Wij hebben u vandaag per post geïnformeerd over de afhandeling van uw klacht. Wanneer u nog vragen heeft kunt u contact opnemen via contact@lidl.nl.

Uw Lidl Team
    Lidl Nederland GmbH
    Tolgaarder
    We weten allemaal dat er dingen fout kunnen gaan, de essentie is dan dat je klacht gezien wordt als een kans om voor je onderneming ambassadeurs te 'winnen' door klachten perfect op te lossen. Gezegd, het ging bij Lidl driemaal fout. Gevoelsmatig zeg ik geen onwil maar 'paarse krokodillen' in de klantenservice unit.
    Wij zijn meer dan content met de door Lidl aangedragen excuses en nog iets extra. Bravo Lidl, jullie hebben er nu een ambassadeur bij. Uw medewerker verdient een grote pluim!

Tolgaarder

Ook een klacht indienen over Lidl?