Opgelost door Lidl: Groene thee ( van ergernis)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122988
Gebruiker
Tolgaarder
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben bij Lidl voor de vakantie enkele pakjes groene thee met citroen gekocht en meegenomen. Wat blijkt, de touwtjes waar het zakje aan bungelt is niet goed vastgemaakt. Allemaal theeblaadjes los in de pot en dat is niet fijn. Geen nood in Frankrijk is ook Lidl. Een nieuw pakje thee gekocht, het oude ongebruikt in de container. Vol goede moed thee gezet, helaas, hetzelfde probleem. Derde poging, nu in Spanje. Hetzelfde effect. Thuisgekomen in ons vetrouwde filiaal een opmerking gemaakt. Das niet goed, zegt de medewerker en geeft een kaartje om een klacht in te dienen. Telefoonnummer gebeld en de situatie uitgelegd. Vervelend mevrouw dat mag niet wilt u de verpakking opsturen? Nee mijnheer wij slepen in de vakntie geen spullen mee die niet oke zijn, die gaan gewoon in de vuilnisbak. U krijgt van ons een reactie en een tegoedbon voor twee pakjes thee was het begrijpende antwoord. Een week later een brief. Dank voor de klacht, wilt u de verpakking opsturen. Geen tegoedbon. Geen stijl

De oplossing

3 vervangende verpakkingen voor weggegooide ondeugdelijke verpakkingen.

2 reacties

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Wij hebben u vandaag per post geïnformeerd over de afhandeling van uw klacht. Wanneer u nog vragen heeft kunt u contact opnemen via contact@lidl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Uw Lidl Team
    Lidl Nederland GmbH
  2. Auteur
    Tolgaarder
    Datum
    We weten allemaal dat er dingen fout kunnen gaan, de essentie is dan dat je klacht gezien wordt als een kans om voor je onderneming ambassadeurs te 'winnen' door klachten perfect op te lossen. Gezegd, het ging bij Lidl driemaal fout. Gevoelsmatig zeg ik geen onwil maar 'paarse krokodillen' in de klantenservice unit.
    Wij zijn meer dan content met de door Lidl aangedragen excuses en nog iets extra. Bravo Lidl, jullie hebben er nu een ambassadeur bij. Uw medewerker verdient een grote pluim!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tolgaarder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen