Opgelost door Lidl: Groene thee ( van ergernis)
Details
De klacht
Wij hebben bij Lidl voor de vakantie enkele pakjes groene thee met citroen gekocht en meegenomen. Wat blijkt, de touwtjes waar het zakje aan bungelt is niet goed vastgemaakt. Allemaal theeblaadjes los in de pot en dat is niet fijn. Geen nood in Frankrijk is ook Lidl. Een nieuw pakje thee gekocht, het oude ongebruikt in de container. Vol goede moed thee gezet, helaas, hetzelfde probleem. Derde poging, nu in Spanje. Hetzelfde effect. Thuisgekomen in ons vetrouwde filiaal een opmerking gemaakt. Das niet goed, zegt de medewerker en geeft een kaartje om een klacht in te dienen. Telefoonnummer gebeld en de situatie uitgelegd. Vervelend mevrouw dat mag niet wilt u de verpakking opsturen? Nee mijnheer wij slepen in de vakntie geen spullen mee die niet oke zijn, die gaan gewoon in de vuilnisbak. U krijgt van ons een reactie en een tegoedbon voor twee pakjes thee was het begrijpende antwoord. Een week later een brief. Dank voor de klacht, wilt u de verpakking opsturen. Geen tegoedbon. Geen stijlDe oplossing
3 vervangende verpakkingen voor weggegooide ondeugdelijke verpakkingen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.