Klacht Lidl: Harde stukken in walnoten

Klachtnummer
# 113357
Gebruiker
Amyhuijberts
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Goedendag,

Ik koop bijna wekelijks bij de Lidl in Den Bosch lekkere walnoten. Zo ook deze week een zak Walnoten gekocht, waar ik normaal altijd van geniet. Deze keer zaten er in de zak echter veel harde stukjes schil. Op zich is het niet erg als een stukje schil in komt te zitten maar ik heb zeker 6x een stukje schil in mijn mond gehad. Dat is en heel vies en zo hard dat het pijn deed aan mijn tanden toen ik er op beet. Daarom heb ik de zak walnoten in de prullenbak gegooit zonder er van te genieten. Niet alleen zonde van het geld maar ook van mijn zin in jullie lekkere walnoten.

De oplossing

Graag compensatie (nieuwe walnoten) van de zak die ik weg heb moeten gooien.

5 reacties

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen persoonlijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Lidl Nederland
    contact@lidl.nl
  2. Auteur
    Amyhuijberts
    Datum
    Fijn. Ik wacht op reactie, dat er contact met mij wordt opgenomen!
  3. Auteur
    Amyhuijberts
    Datum
    Jammer Lidl heeft tot dusver nog geen persoonlijk contact met mij opgenomen, wat ze hier wel aangeven te doen.
  4. Auteur
    Lidl
    Datum
    Wij hebben u meermaals per e-mail gecontacteerd over meer informatie over uw klacht. Helaas hebben wij niets van u mogen vernemen.
    Wanneer u nog vragen heeft kunt u contact opnemen via contact@lidl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Afdeling Klantenservice
    Lidl Nederland GmbH
  5. Auteur
    Lidl
    Datum
    Wij hebben u meermaals per e-mail gecontacteerd over meer informatie over uw klacht. Helaas hebben wij niets van u mogen vernemen.
    Wanneer u nog vragen heeft kunt u contact opnemen via contact@lidl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Afdeling Klantenservice
    Lidl Nederland GmbH

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen