Klacht Lidl: Hondenriem Zoofari rolt niet meer op !

Beste Lidl

Ik heb een paar maanden geleden 2 zoofari hondenriemen gekocht . 1 voorgrote hond 5 meter en 1 voor kleine hond 3 meter geloof ik . Ik heb 2 kleine honden hoor maar er was even niks anders in de winkel vandaar . Nou het probleem de kleine riem doet het gelukkig nog maar de grote rolt in eens niet meer op. ik brak bijna me nek over touwtje . Waardeloos. Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben . Maar op deze manier blijf ik me gek kopen met nieuwe hondenriemen .Hoop op een oplossing .

Vrgr Sandra Vermast
Heerhugowaard

Bijlagen

Sandra1971
    Tot op heden nog geen reactie . De grote riem was trouwens 8 meter en de kleine 5 meter . foutje van mij . Hoop nog wat te horen.

vrgr sandra
    Sandra1971
    Vandaag (net ) een brief gekregen en daar word streepjescode en eventueel kassabon gevraagt .Ja dat ga ik allemaal toch niet bewaren :( ik doe bij dit bericht een foto en dan gaat het om die rechts boven staat .De gele heb ik ook maar die doet het nog .
    Sandra1971
    ik heb hem net nog toch even open geschroeft en wat bleek nou de veer is gebroken . valt niet meer te maken ook :(

Ook een klacht indienen over Lidl?