Klacht Lidl: Hondenriem Zoofari rolt niet meer op !

Klachtnummer
# 280293
Gebruiker
Sandra1971
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Beste Lidl

Ik heb een paar maanden geleden 2 zoofari hondenriemen gekocht . 1 voorgrote hond 5 meter en 1 voor kleine hond 3 meter geloof ik . Ik heb 2 kleine honden hoor maar er was even niks anders in de winkel vandaar . Nou het probleem de kleine riem doet het gelukkig nog maar de grote rolt in eens niet meer op. ik brak bijna me nek over touwtje . Waardeloos. Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben . Maar op deze manier blijf ik me gek kopen met nieuwe hondenriemen .Hoop op een oplossing .

Vrgr Sandra Vermast
Heerhugowaard

De oplossing

Bijlagen

3 reacties

  1. Auteur
    Sandra1971
    Datum
    Tot op heden nog geen reactie . De grote riem was trouwens 8 meter en de kleine 5 meter . foutje van mij . Hoop nog wat te horen.

    vrgr sandra
  2. Auteur
    Sandra1971
    Datum
    Vandaag (net ) een brief gekregen en daar word streepjescode en eventueel kassabon gevraagt .Ja dat ga ik allemaal toch niet bewaren :( ik doe bij dit bericht een foto en dan gaat het om die rechts boven staat .De gele heb ik ook maar die doet het nog .
  3. Auteur
    Sandra1971
    Datum
    ik heb hem net nog toch even open geschroeft en wat bleek nou de veer is gebroken . valt niet meer te maken ook :(

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen