Klacht Lidl: Jammer

Klachtnummer
# 482496
Gebruiker
Elena
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ging vanavond naar de Lidl ...wekelijks jaar in jaar uit doe ik daar boodschappen voor de hele week voor 6. Personen .vanavond had ik alleen de pin pas bij me verder niks en mijn boodschappen tassen ..ging naar binnen en vroeg de caissière om een plastic munt maar die had ze niet ...ik vond het best raar en ze liet me gewoon naar buiten gaan...ik ben zo teleurgesteld als trouwe klant al zoveel jaren dat ik van plan ben om een andere supermarkt te gaan zoeken die wel muntjes heeft..dag hoor

De oplossing

Mij een kar geven zoda5 ik boodschappen kon doen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen