Opgelost door Lidl: kassa behandeling.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 190179
Gebruiker
corfo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

14-10-2016, 13.00 u. Met kar vol boodschappen voor de kassa; plm. 15 min. staan wachten, een mevr. vóór ons bracht een kar vol goederen retour. De cassiëre gooide alle teruggebrachte goederen op de grond naast zich, ging bonnetjes controleren en zocht daarna "van alles" onder haar desk, op de vloer enz. Cass. gaf geen uitleg o.i.d. aan ons, wachtenden. Ergernis werd zó groot dat we zónder boodschappen zijn vertrokken, die bleven op de band staan. Voor ons voorlopig géén Lidl meer.

De oplossing

Cassiëres die attent zijn en / of de klant even zeggen waarom het zolang duurt.

2 reacties

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Wij hebben u op 21-10-2016 telefonisch geïnformeerd over de afhandeling van uw klacht. Wanneer u nog vragen heeft kunt u contact opnemen contact@lidl.nl.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice team Lidl Nederland
  2. Auteur
    corfo
    Datum
    Lidl-Nederland nam vandaag, 21-10-2016, telf. kontakt met ons op, toonde "alle begrip" voor ons handelen, en bood een bon als geste. Hebben we geaccepteerd. Klacht hierbij opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
corfo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lidl?