Opgelost door Lidl: Kassa moeten meer continue bemand zijn zodat er een betere doorstroming ontstaat en er minder irrita

content Opgelost
Robbertschuman

Stond vanmiddag bij Lidl met 1 blik doperwten in een lange rij. Een er was maar 1 kassa open ,geen enkel personeel let op of er een lange rij staat en daarom een tweede kassa opent.vind trouwens dat kassa s sowieso zo continue mogelijk open moeten zijn ,dit voorkomt irritatie s en lange rijen en het komt de doorstroming ten goede. En niet alleen als er een lange rij staat alleen de pinkassa open gooien maar allebei. En kwam zelfs een baas richting de kassa waar ik stond ,maar hij keek niet .de hoogste kwaliteit voor de laagste oplettendheid. Zou ik zeggen dan.
Dit gebeurd wel vaker ,de oplettendheid van het personeel is niet goed hier bij de Lidl in meerhoven. Ze hebben oortjes in maar zeggen dus niet tegen collega s dat er een extra ,zoniet minstens twee erbij om open te kunnen gaan.
Ik irriteer me hier mateloos aan , ze komen aansjokken of men vakantie heeft,vooral die jongere gasjes hebben dat nogal.
Ik vind dat nogmaals als er een lange rij staat kassa s sneller bemand dienen te zijn.mensen willen ook door met hun andere bezigheden. Grvrobbert

Meerdere kassa s continue bemand.

Robbertschuman
Meer continu bemannen of be vrouwen van kassa's van Lidl in meerhoven!

Ook een klacht indienen over Lidl?