Klacht Lidl: keurmerk verbeteren alles

RuimeChili#371

Dus driekwart niet en daar gaat het juist om jullie zijn goed in eromheen draaien en om het door te geven en er ook geen termijn aan te geven en daar zit juist het probleem dus niet tevreden en trouwens met keurmerk doet hij het ook niet zo goed ga maar naar de link en teken de petitie:

-------

Bedankt voor je review.

Wij hebben je klacht op 14-09-2020 via e-mail beantwoord. Hierin is het volgende vermeld:

Wat jammer dat je het zo ervaart. In het kader van ‘op weg naar morgen’ proberen we bij Lidl steeds duurzamer te werken. Dit doen we samen met leveranciers, maar je kan het ook zien aan de duurzame keurmerken op de verpakkingen van onze producten. Al een kwart van de omzet bij Lidl is afkomstig van producten met een duurzaamheidskeurmerk. Een voorbeeld is het ‘Beter Leven’ keurmerk. Het vleesassortiment moet dan minimaal één ster hebben van het ‘Beter Leven’ keurmerk. Wij werken uiteraard constant aan het verbeteren en verduurzamen van onze artikelen. Daarom zullen wij je feedback doorzetten naar de desbetreffende collega’s, zodat zij er ook op de hoogte van zijn.

Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via contact@lidl.nl.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice team Lidl Nederland

Gewenste Oplossing:
keurmerk

alles keurmerk

Ook een klacht indienen over Lidl?