Klacht Lidl: Klantenservice

Klachtnummer
# 75573
Gebruiker
JS
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Er wordt omgeroepen dat kassa 4 opengaat en alleen een pinkassa is. Samen met nog een klant wacht ik bij deze kassa en zij leggen hun spullen op de band. Er komt een dame aangelopen en er wordt omgeroepen dat kassa 1 open gaat. Die dame gaat daar zitten en ook daar sluiten klanten aan. Vervolgens komt een dame die kassa 4 bezet en er wordt gelijk omgeroepen dat kassa 4 gaat sluiten, waarop ze vervolgens tegen mij zegt dat ik maar bij een andere kassa moet gaan staan. Ik zei "dat kun je toch niet maken?" En bleef in 1e instantie staan. Maar nee hoor nogmaals werd gezegd dat ik elders aan moest sluiten. Ofwel van 2e klant naar 10e klant. Ik was verbouwereerd. Had geen haast maar dit is toch geen service? Collega van kassa 2 waar ik werd geholpen vroeg me nog "stuurt ze u nu weg", "u stond heel de tijd al te wachten". Zij was dus ook verbaasd. Toen ik door haar vriendelijk werd geholpen zei ik dat ik nog steeds stond te koken en dat dit toch niet wenselijk is.

Gewenste oplossing

Dame van kassa 2 zou het opnemen met haar collega, maar thuis voelde ik nog steeds dat ik het moest melden. Dit kan toch geen beleid vd Lidl zijn? En een soort van excuses had me wel zo netjes geleken, met een reden waarom ze nu gelijk weer moest sluiten of zo?

2 reacties

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    In 2014 heeft u bij ons een klacht ingediend via klachtenkompas.nl. Wij hebben gezien dat uw klacht nog open staat en hopen dat uw klacht via een andere weg door ons is behandeld. Wanneer dit onverhoopt niet het geval is willen wij u vragen contact met ons op te nemen via: contact@lidl.nl .
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice team Lidl Nederland
  2. Auteur
    JS
    Datum
    Ik heb met de klacht verder niets gedaan.
    Na mijn verhaal hier geschreven te hebben, en geen ingang bij Lidl zelf kon vinden, heb ik mezelf de moeite bespaart.
    Gelukkig is het voorval niet meer voor gekomen, zou het wel zo zijn, dan zal ik een volgende keer er ter plekke meer van maken, want dit is niet de manier hoe je klanten help.

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen