Opgelost door Lidl: Klantonvriendelijk bejegend

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 441817
Gebruiker
GEWOONZIELIG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is dat ik op een klantonvriendelijke manier ben behandelt, ik werd geduwd door een vrouwelijke medewerker met een grote kar, ze moest daar waar ik stond dingen afladen, dat xe moet werken begrijp ik, maar dat ik constant geduwd ben, begrijp ik niet!! Tenslotte is de klant koning , zo ben ik niet behandelt vandaar dat ik ook niks heb gekocht!!!!

De oplossing

Medewerkers har toespreken, dat wij niet voor hun daar zijn!!!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GEWOONZIELIG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze gaan er wat aan doen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen