Klacht Lidl: Krijg geen geld terug en kan de blender niet gebruiken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378883
Gebruiker
Eefje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar een blender bij Lidl aangeschaft ter waarde van €40,- van het merk Silvercrest. De blender is eind vorig jaar kapot gegaan. Contact opgenomen met Lidl en toen is er een nieuwe gestuurd. Echter problemen blijven zich voordoen met deze blender. Inmiddels al bijna 5 keer nieuwe blender ontvangen en oude retour gestuurd, maar de blender is met de huidige mankementen niet te gebruiken.

Nu heb ik lIdl gemaild met het verzoek geld terug te ontvangen, aangezien het vervangen van de blender geen zin heeft, maar Lidl weigert dit. Ik krijg mijn geld niet terug. Enige wat gedaan kan worden is de blender weer laten vervangen, waar ik niks aan heb, gezien dit al bijna 5 keer is gebeurd. Jammer en erg teleurstellend. Ik zou de blender daarom aan niemand aanraden!

De oplossing

Graag mijn geld terug en anders tegoed bon.

Ik za de huidige blender retour sturen, want daar heb ik niks aan.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eefje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Lidl wilt een vervangende blender toesturen, maar dat is geen oplossing, omdat dat inmiddels al 5 keer is gedaan. De blender is niet van goede kwaliteit en ik kan deze niet gebruiken. Ik wil graag mijn geld retour of een tegoedbon. Ik kan niks met deze blender van silvercrest €39,99.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen