Klacht Lidl: Levering en annuleren doen ze niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 605808
Gebruiker
Maurice
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Matrassen besteld bij de lidl. Eerst versturen ze 2 identieke matrassen niet tegelijk. Daarna staan ze al vanaf vorige week donderdag ergens in de wacht. Of dit nu bij lidl zelf is of bij dhl maken ze niet duidelijk. Annuleren mag en kan je niet bij lidl, zelfs niet voor verzending al. Een en al drama bij dit bedrijjf. En in de tussentijd moet je maar gewoon wachten op je geld…..

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze de 2 bestellingen annuleren en geld terug storten
Geboden oplossing
Ze lossen niks op!!! Krijg nu ineens weer een andere reden op. Ik ben hier al vanaf vorige week donderdag mee bezig….. en ze lossen gewoon niks op!!!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen