Opgelost door Lidl: LIDL blundert weer helaas

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 306729
Gebruiker
Denis Loos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

GEEN LEVERING-ZENDING ZOEK-na een maand klagen halve terugbetaling.
Klacht Lidl: Geen goederen-Geld weg-geen communicatie-chaos alom.
# 306096

DE KLACHT
Op 25 April een tweetal elektrische fietsen besteld in de Lidl webshop.
Op 28 April trackingcode ontvangen.
Op 30 April order geannuleerd en om terugbetaling van 2225 euro verzocht. . Lidl meldt dat ik de fietsen (die nog niet bij de expediteur zijn aangekomen volgens de tracking informatie) bij bezorging kan weigeren. Er wordt niets geleverd. Lidl roept thans dat ze de order niet kunnen annuleren in het lopend proces voordat ik e.e.a. bij bezorging heb geweigerd. Het is thans 1 Juni, er zal m.i. niets geleverd gaan worden. Mijn geld zie ik evenmin verschijnen.
Ik stel Lidl nu in gebreke.
DE OPLOSSING
Omgaand terugbetaling van €2225,98
Uitleg waarom communicatie zo gebrekkig is. (Lidl heeft een klantenservice die nimmer telefonisch bereikbaar is).

Datum 6 Juni:
Inmiddels is EEN GEDEELTE van de door mij betaalde kosten terugbetaald. Er werd voor een TWEETAL elektirsche fietsen 2225,98 betaald. Eenmaal werd 40 euro teruggestort wgs tussentijdse prijsverlaging. Vandaag ontving ik 1079 euro (de ex-verzendkosten prijs van EEN fiets ipv 2 stuks. Dit betekent dat LIDL mij nog altijd laat wachten op EUR. 1106,98 Kom op LIDL, de order was van 25 April %$&@!!!
STATUS
NIET OPGELOST
BEOORDELING
angry

De oplossing

Omgaand terugbetaling van het restsaldo a 1106,98

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Denis Loos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op 7 Juni een telefoontje van een vriendelijke juffrouw van Lidl's klantenservice in reactie op mijn op klachtenkompas herhaalde klacht. Zowaar op 8 Juni het resterend bedrag van ruim 1100 euro (van mijn op 30 Mei geannuleerde order) weer op de rekening gestort gekregen. Jammer dat het allemaal zo moeizaam ging en zo lang moest duren. De procedures bij Lidl's webshop zijn naar mijn bescheiden mening voor verbetering vatbaar!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Lidl?