Opgelost door Lidl: LIDL Custom Care doet niets om mijn Plus App te reactiveren.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 539624
Gebruiker
F.J. Klaver-Doetjes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedendag.
Ik probeer al wekenlang de Plus-App van Lidl opnieuw te activeren. Telefonisch bij Lidl Custom Care, via WhatsApp en via de mail.

De oplossing

Ik wil dat ik, na 3 weken kastje/muur, nu eens echt geholpen word om de Plus App van de Lidl weer te installeren. Bij het invullen van de gegevens kom ik niet verder omdat het telefoonnummer al bekend is.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.J. Klaver-Doetjes
Datum
Uiteindelijke oplossing
"App verwijderen en 72 uren wachten met opnieuw installeren". Het ging om de Plus-app van Lidl. Uiteindelijk vond ik de oplossing zelf, n.l. ik had de app ook op een andere telefoon gedownloaded. Toen ik deze had verwijderd kon ik de app op het eerste toestel weer gebruiken.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen