Klacht Lidl: Lidl Customer Care hanteert het "Paarse Krokodil" Principe

Ontevreden klant

Ik heb bij Lidl een heren golfset gekocht en heb deze laten afleveren bij een DHL servicepunt. Deze is echter niet bij het DHL servicepunt afgeleverd en retour gebracht bij Lidl. Contact met afdeling Customer Care van Lidl om de bestelling alsnog te leveren, maar de afdeling denkt niet mee met de klant houdt vast aan de eigen procedures. Kan alleen je eigen geld terugkrijgen maar met geen mogelijkheid de bestelling zelf. Wel een kortingscode gekregen maar deze werkt niet. Customer Care zorgt dat je snel je geld terugkrijgt zodat ze verder niet met de klant mee hoeft te denken. Afdeling Customer Care houdt zich duidelijk aan het principe van de "Paarse Krokodil" dus overdreven klant-onvriendelijke bureaucratie en regelzucht.

Meedenken met de klant en de klant helpen zodat zij tevreden is.

Lidl
    Wij hebben u op 13-08-2019 per e-mail geïnformeerd over de afhandeling van uw klacht. Wanneer u nog vragen heeft kunt u contact opnemen contact@lidl.nl.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice team Lidl Nederland

Ook een klacht indienen over Lidl?