Klacht Lidl: Lidl de weg kwijt in het omgaan met klanten mbt routebeschrijver in auto

Op 2 okt 2017 een GARMIN DRIVE tm LMT CE gekocht voor EUR 99,99
Apparaat weigerde na 1 uur dienst. Mocht meteen terugsturen, diezelfde dag was hij al op de post naar mij toe. De kapotte in de orig.doos teruggestuurd. Nieuw apparaat deed het wel. Goede en snelle service. Maar er bleek een onderdeel te missen, waarmee ik het in de houder, die op de voorruit moest worden geplakt er niet bij zat. Zo'n houder had ik wel, maar is teruggegaan met het oorspr. kapotte apparaat. Nu ligt mijn nieuwe naast me op de voorbank, of op de schoot bij de medepassagier. Verboden en gevaarlijk ! Veel heen en weer geschrijf en gebel, maar ik moest ZELF maar naar hun toeleverancier bellen. Dat waren de interne regels van Lidl. Mijn verweer was: U heeft verkocht, ik heb betaald en u bent verplicht te leveren (goed, welteverstaan). Uiteindelijk werd ik gedwongen via de site van GARMIN zelf eea te regelen. Dit zijn zgn. restpartijen, die Lidl opkoopt en daarom die lage prijs. Op de website staat dat er echt niet bij ! Op de site van GARMIN wordt gevraagd naar het serienummer en type, maar dat ingetypt hebbende kreeg ik te lezen, dat dit serienummer/type niet meer wordt verkocht. Ik heb mijn ongenoegen uitgesproken naar Lidl Klantenservice, hoofd Kwaliteitsdienst (ene Maarten). Ze willen alleen het geld terugstorten of ik moet een andere aanschaffen. Maar let wel: Voor meer dan 250 Euro. Terwijl in mijn teruggestuurde pakket gewoon zo'n houdertje zat ! Waarschijnlijk is het geheel weggegooid of het ligt nog ergens, maar ze doen niet de moeite het op te zoeken. Zo'nn groot bedrijf met een miljarden omzet kan toch gewoon een ander apparaat sturen, al kost het wat meer.

Een vervangend volledig apparaat

Koppelaar2
    Ik verwacht na bijna 3 maanden, helemaal niks meer van Lidl. Waarin een groot bedrijf heeeel klein kan zijn.

Ook een klacht indienen over Lidl?