Opgelost door Lidl: Lidl heeft bestelling ongevraagd twee keer verstuurd en vordering aan incassobureau doorgegeven

content Opgelost
RCEggers

Mijn bestelling was oorspronkelijk vertraagd en ik had met de klantenservice gebeld om de reden hiervoor te ervaren. In plaats van informatie over de vertraging werd gewoon een tweede pakket verstuurd. Het tweede pakket was door DHL opengescheurd en beschadigd en verder ook te zwaar om het zelf naar een DHL-Shop te kunnen brengen. Ik heb dus weer contact met de klantenservice van Lidl gehad om te ervaren hoe het pakket door DHL opgehaald kan worden, de communicatie was lastig en ik kreeg geen duidelijke informatie. Vandaag kreeg ik nu een bericht van een incasso bureau, blijkbaar had de Lidl klantenservice in de tussentijd aangegeven dat ik voor de niet door mij bestelde (en ook niet gewilde) artikelen moest betalen (en 40€ incassokosten moet betalen).

Ik heb op alle vragen van de klantenservice gereageerd en elke keer gezegd dat ik de dubbel gestuurde artikelen niet zou willen houden. Ik kan niet begrijpen hoe slecht deze klantenservice werkt, hoe onduidelijk de communicatie is en hoezo ik nu een vordering heb ontvangen terwijl ik niets gedaan heb. Ik heb niet alleen spijt van mijn bestelling maar ook van mijn eerste contact met de klantenservice.

Ik wil dat het dossier van het incasso bureau door Lidl verwijderd wordt en dat Lidl ervoor betalen. Verder verwacht ik een verklaring van Lidl en eigenlijk ook van het incassobureau (www.incassopartners.nl) : hoe kon dit gebeuren?

Bestelnummer: 1104407794

Helaas is het nog steeds niet opgelost en moest ik zelf met het incassobureau bellen zodat de vordering uitgesteld kon worden en bizar genoeg was het incassobureau hulpvaardiger dan de Klantenservice van Lidl. Ik verwacht nog steeds en reactie op mijn mails en ik verwacht dat de vordering via het incassobureau ingetrokken word!

RCEggers
lidl heeft excuses aangeboden en moest de incasso kosten zelf betalen en het opengescheurde pakket ophalen. uitleg over hun gedrag heb ik niet gekregen

Ook een klacht indienen over Lidl?