Klacht Lidl: Lidl houdt zich niet aan wettelijke garantie en overschrijdt alle fatsoensnormen
Details
Klacht
Uit een bestelling van o.m. twee kasten heb ik van Lidl een kast ontvangen waarvan een van de deuren fors beschadigd is. De kast kan daardoor niet gebruikt worden omdat het door de beschadigingen niet verantwoord is deze in een ‘natte’ ruimte (badkamer) te plaatsen.Lidl heeft me als vervanging opnieuw een beschadigde kastdeur gezonden en weigerde vervolgens een onbeschadigde kastdeur te leveren. Pas na tussenkomst van Thuiswinkel Waarborg werd na bijna 5 weken (!) alsnog een derde kastdeur toegezonden. Deze is vandaag ontvangen en wegens verpakking in flodderig papier (dat niet beschermt bij stoten/vallen) is ook kastdeur 3 beschadigd geleverd. Deze kwestie loopt inmiddels 3 maanden. Hoe moeilijk kun je het als Lidl hebben met je core business: deugdelijke producten leveren?
Volledige klacht in bijlage bij # 618462, uw veld is te klein. Lidl sloot deze klacht eigenmachtig met de onwaarheid dat de klacht opgelost zou zijn. Er is niets opgelost. Lidl is meer geïnteresseerd in de beeldvorming dan in klachtenoplossing.
Gewenste oplossing
Met spoed eindelijk leveren van een vervangende, onbeschadigde kastdeur staat op nummer 1.Daarnaast liggen excuses en erkenning van Lidl voor alles wat er fout is gegaan (de klacht hier beschrijft slechts een klein deel van wat er Lidl allemaal fout is gegaan) voor de hand.
Tenslotte zou het Lidl sieren iets te doen qua schade. Ik heb door toedoen van Lidl materiële en financiële schade, letsel en gezondheidsschade opgelopen. Dat wordt straal genegeerd door Lidl, er kan geen molecuul empathie af.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.