Klacht Lidl: LIDL is NIET instaat om een klacht op te lossen

M. Essarti

Lidl is niet in staat na vele mail wisselingen en toezeggingen om het broodrooster te vergoeden. Lidl stuurt mij van het kastje naar de muur haar trawant in Duitsland. In het verleden klachten gehad over de SilverCrest artikelen Broodrooster.Wekkerradio en Blender. Inmiddels vervangen door merk producten van Bosch en AEG stuk duurder dan Lidl. Bij Lidl betaal je bijna niets dan heb je ook niets. Hordeur. ontbreken magneten.l Broodrooster zelf oplossen met de fabrikant. Tot drie keer toe kassabon gezonden tot vier keer tot product gegevens van het broodrooster conform verzoek fabrikant. Geld terug daarvan zegt de fabrikant moet je bij Lidl zijn. Lidl zegt ga naar de fabrikant. Vandaag wordt gevraagd naar de kleur van het broodrooster. Duidelijk heb ik diverse malen gezegd dat mijn vertrouwen in de producten van Lidl onder het vriespunt is gedaald. Ik alleen nog het aankoopbedrag terug wil.Bovendien leid ik vermogensschade door de uren die ik aan het klant onvriendelijke gedrag heb mogen ondervinden. PM euro 150.00 Bellen en schrijven met de hordeur fabrikant enz enz. Op het artikelen broodrooster heb ik alles naar de afval afgeleverd.NOOIT MEER HARDWARE VAN LIDL. Personeel onvoldoende vakkennis laat staan gekwalificeerd.

LIDL onttrekt zich aan haar leveranciers aansprakelijkheid door mij op te zadelen met het oplossen van garantie klachten.

Snel mijn aankoop bedrag van het broodrooster retour en voor de rest geen gezeur met eindeloze mail wisselingen en of maar niet meer antwoorden.

Lidl
    Geachte mevrouw Essarti,

Wij hebben uw melding intussen in behandeling genomen, vervelend om te vernemen dat de broodrooster niet naar behoren werkt. Tevens onze excuses dat u het van het kastje naar de muur bent gestuurd.

Zojuist hebben wij voor u een retourbrief opgemaakt. Tegen inlevering van het origineel van deze brief en het artikel bij de filiaalleider in één van onze winkels, kunt u het aankoopbedrag retour ontvangen.

De brief kunt u binnen enkele dagen verwachten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hopen u binnenkort weer als tevreden klant te mogen begroeten in één van onze filialen.

Hartelijke groet,
    Uw Lidl team

Ook een klacht indienen over Lidl?