Klacht Lidl: LIDL levert niet en is niet bereikbaar.

dedekkers

Twee weken geleden op 22 mei, een tuintafel besteld en betaald bij LIDL. Levertijd op de website: toen 3 werkdagen, nu 5 werkdagen.

Zou op 23 mei j.l. bij DHL ter verzending aangemeld zijn, echter nog steeds niet door DHL ontvangen.
Lidl is telefonisch niet bereikbaar: "vanwege drukte" wordt verzocht later te bellen, dan idem.
Op vragen per contactformulier wordt niet gereageerd, zelfs niet na de 'binnen vier werkdagen" termijn.

Levering deze week, dan wel geld terug!

dedekkers

Bericht van LIDL 8-6-2018:
    "Bedankt voor je bericht over de bezorging van jouw bestelling. Het pakket is tijdens het bezorgtraject ergens blijven hangen. Wij vinden dit erg vervelend en zijn samen met DHL op zoek naar jouw pakket. We doen ons uiterste best om je bestelling alsnog zo snel mogelijk bij jou geleverd te krijgen en brengen je uiteraard op de hoogte zodra wij over meer informatie beschikken. Omdat wij het heel vervelend vinden dat je pakket tijdens het bezorgtraject is zoekgeraakt, zullen wij de verzendkosten van je bestelling terugstorten. Dit bedrag zal spoedig weer op je rekening staan. Onze excuses voor het ongemak.
    Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan horen wij het graag."

Ik heb inderdaad vragen gesteld aan LIDL:
    Buitengewoon “gul” van u om de verzendkosten € 2,99 terug te storten.
    Valt de toeslag van € 7,99 daar niet onder? Deze mocht ik namelijk nog niet terug ontvangen.
    Tevens wijs ik u er op dat ik de betaalde tafel nog steeds niet heb ontvangen en klaarblijkelijk ook nog steeds niet bij DHL is.
    Indien u de tafel niet kunt of wenst te leveren binnen 5 werkdagen vanaf heden – dus uiterlijk 15 juni 2018 - wens ik de koop te ontbinden!
    U dient dan het gehele door mij betaalde bedrag, inclusief de volledige verzendkosten (de toeslag daarop) per omgaande aan mij te retourneren.
    U kunt dan tevens mijn account bij Lidl opheffen, aangezien deze ervaring mij niet aanmoedigt om nog eens iets bij u aan te schaffen.

Ook een klacht indienen over Lidl?