Klacht Lidl: Lidl misleidt klanten

Klachtnummer
# 272982
Gebruiker
Clavecimbel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bij de Lidl kwam ik deze "aanbieding" tegen. Volgens een winkelmedewerker is dit een "nieuwe vorm van marketing". Hoewel bewust van de onwaarheid dat de suikermais "goedkoper" is, wilden ze het bord niet weghalen.

Gewenste oplossing

De titel veranderen in "niet goedkoper!"

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Graag vernemen wij in welk filiaal je dit gezien hebt zodat wij dit kunnen doorsturen naar de juiste collega's. Alvast bedankt.

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen