Opgelost door Lidl: Lidl webshop komt levertijd niet na

Lisje

Op dinsdag 9 mei bestelde ik via de webshop een matras etc. voor mijn dochter {uitwonend} die vanwege een operatie weer tijdelijk thuis komt herstellen volgende week.
De matras staat op de site als leverbaar en op voorraad en in 3 werkdagen leverbaar.
Je kunt selecteren wanneer je het bezorgd wilt hebben en ik selecteer vrijdagavond 12-05 {4 werkdagen later} het bestelproces geeft nergens aan dat dit niet door zal gaan.......... dus prima!
Woensdag krijg ik keurig een mail dat de bestelling verzonden is.
Vandaag kom ik er achter dat de bestelling in 3 gedeeltes verzonden is !
Vanavond 12-05 komt deel 1 een hoeslaken en een spiegel.
Morgenmiddag op zaterdag 13-05 komt de overtrek en een paar sandalen. De matras staat nog niet ingepland!
Ik bel Lidl en zij zeggen sorry er is een logistieke fout gemaakt maar alles is verzonden en u zou het matras dus maandag of dinsdag moeten ontvangen.
Hier kan ik niks mee met ZOU dus ik bel DHL a 1 euro !
Bij DHL is niets ontvangen en dus kan ik nooit op maandag iets ontvangen.......
Ik bel wederom Lidl en wat blijkt de matras komt uit Duitsland en is nog onderweg , de medewerkster adviseert mij om de status in de gaten te houden en een matras elders te gaan kopen waar ik geen tijd voor heb anders had ik dit niet bij jullie besteld ...........
Waarom een hoeslaken , overtrek ,spiegel en een paar sandalen niet in 1 keer kunnen komen word mij niet duidelijk .
Ook is mij geheel niet duidelijk waarom Lidl op de site misleidende info geeft betreffende 3 dagen levertijd als zij mij niet een kunnen garanderen of het matras er wel een week na bestellen zal zijn !
Voorts heb ik ook niet echt met al het ziekenhuisgebeuren {en wie wel?!} om even drie dagen binnen te gaan zitten om op bestellingen te wachten .
Ik vind het slordig en beslist geen aanrader om bij Lidl te bestellen .

Levering uiterlijk aanstaande dinsdag 16-05 van mijn al betaalde matras en een tegoedbon voor de overlast die men mij bezorgd in de ze al stressvolle periode.
Aanpassen van de website matrassen leverbaar in 7 werkdagen !

Lisje
    Wat ik ook vergeet te schrijven is dat DHL aan geeft dat een matras helemaal niet met de parcel service geleverd word vanwege het formaat en dat deze bij DHL intern naar een andere bezorgdienst word over gezet en het dus waarschijnlijk nog langer gaat duren . Ik zeg bedankt LIDL toppie!
    Lisje
    En idd een matras van 140 x 200 meter kan nooit met DHL parcel komen .Ja het matras is opgerold maar blijft dan 140 hoog en dus zit LIDL te blunderen want DHL parcel bezorgd dit formaat helemaal niet !!!
    Van de site van DHL parcel waarvan ik de track en trace heb :

Slim versturen met DHL Parcel

Met onze verzendservice verstuur je naar meer dan 200 landen! Je pakket weegt maximaal 20 kg en is niet groter dan 80x50x35 cm.

Lisje
Er is keurig een matras nagezonden en de matras was op tijd . Ook heb ik voor het twee dagen extra binnen zitten een tegoedbon gehad voor de Lidl supermarkt. Ik vind het keurig opgelost ,fouten kunnen natuurlijk altijd gemaakt worden het gaat er om hoe ze worden opgelost en dat is prima!

Ook een klacht indienen over Lidl?