Opgelost door Lidl: Loungeset niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 534863
Gebruiker
Jopie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De loungeset die ik bestelde is nooit bezorgd. Nu krijg ik een bericht dat de loungeset is geretourneerd. Na 10 minuten in de wacht bij de klantenservice kreeg i te horen dat ik de loungeset zou hebben geweigerd. Uiteraard is dit niet waar. Het is waarschijnlijk dat DHL het adres niet kon vinden. De klantenservive van Lidl kon mij het pakket niet alsnog toesturen. Hoeveel zeggenschap heeft Lidl dan over haar eigen bezorgproces? De loungeset is niet meer verkrijgbaar dus vroeg ik om een vervangende loungeset. Daarop kon mij geen antwoord worden gegeven, ik zou terug gebeld worden. Wanneer ik teruggebeld zal worden is niet duidelijk. Ik heb er weinig vertrouwen in als ik niet direct doorverbonden wordt met de juiste persoon. Vandaar deze klacht. Ik zou graag willen dat Lidl mij deze loungeset alsnog levert of een vervangend exemplaar.

De oplossing

Lever mij de loungeset of een vervangend model.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jopie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mij is een kortingscode gegeven. Lidl, bedankt!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen