Opgelost door Lidl: Loze beloftes van Lidl na het vinden van glas in tartaar.

bobbie1

Eind oktober heb ik tartaartjes die in de aanbieding waren gekocht. Thuisgekomen heb ik ze meteen ingevroren en ca. 2 weken later heb ik er 1 van gegeten. Tot mijn grote schrik zaten er 2 identieke vreemd gevormde stukjes glas in. Gelukkig heb ik geen verwonding opgelopen. Ik heb de stukjes glas in een envelop gedaan met mijn persoonlijke gegevens erop en afgegeven bij het filiaal waar ik ze gekocht heb, Lidl 't Wielsum in 's-Hertogenbosch. Ik heb mijn verhaal verteld en gevraagd of ik bericht zou kunnen krijgen als onderzocht zou zijn hoe het mogelijk is dat er glas in tartaar zit. Daarna heb ik op verzoek van de medewerker ook de tartaartjes ingeleverd. Ik mocht meteen 2 nieuwe pakjes gratis meenemen met 1000 x excuses en de belofte dat er contact met mij zou worden opgenomen. Na 3 x in de winkel te hebben gevraagd waar dat antwoord bleef, heb ik op 30 december een mail gestuurd naar het hoofdkantoor. Weer excuses en de belofte dat er z.s.m. contact met mij zou worden opgenomen. Op 18 januari de bedrijfsleider weer eens aangesproken of hij al nieuws had. Hij wist wel dat mijn klacht in behandeling was genomen en dat ze niks hadden kunnen vinden. Hij had mij mogen bellen maar hij was mijn telefoonnummer kwijt en het hoofdkantoor weigerde hem mijn nummer te geven. Met weer heel veel excuses, een fles port voor het ongemak en het verzoek een klacht in te dienen bij het hoofdkantoor, ben ik weer naar huis gegaan. Op 22 januari weer een mail naar het hoofdkantoor gestuurd met het verzoek om zelf, zoals meerdere malen beloofd, uiterlijk 26 januari een antwoord te geven, maar helaas, het is nu 30 januari en nog niks gehoord.
Mijn klacht is: Lidl gaat erg laconiek met dit probleem om. Een probleem wat ernstige gevolgen had kunnen hebben, niet alleen voor mij maar ook voor andere klanten als er meer tartaartjes waren geweest met glas er in. Ik wil serieus genomen worden en een duidelijk en uitgebreid antwoord over hoe ze dit onderzocht hebben. Want het glas kwam ergens vandaan.....

Ik wil serieus genomen worden en bevestigd zien dat de kwaliteitscontrole in het belang van ieders gezondheid sterk verbeterd wordt. Ook zou het fijn zijn als de communicatie bij Lidl verbeterd wordt.

Goedemiddag,
    Dank voor uw reactie. Maar dit is al de 3e keer dat u mij dit belooft, zonder dat er met mij contact werd opgenomen, dus ik ben heel benieuwd of het nu wel gaat gebeuren.
    bobbie1
    Vandaag, 02-02-2018, een aangetekende brief van Lidl ontvangen met de verzekering dat ze mijn probleem hebben onderzocht en met de tartaarleverancier in contact zijn geweest. Ik vertrouw er op dat de controle verbeterd is. Eindelijk voel ik me serieus genomen. Aardige bijkomstigheid is dat ik een waardebon heb gekregen ter compensatie.

bobbie1
De verzekering dat er contact is geweest met de tartaarleverancier en dat de kwaliteitscontrole nog grondiger wordt uitgevoerd. Ter compensatie heb ik een waardebon gekregen.

Ook een klacht indienen over Lidl?