Opgelost door Lidl: Manager moet alerter zoals binnen als buiten de winkel en geen vakkenvullen

content Opgelost
Blondy

Beste, Ik vind de formule van lidl goed. Echter door te investeren in goede winkel managers zouden de winkels beter tot zijn recht komen. Ik managers vakken vullen terwijl de vloer smerig is. Dit kan net gebeurd zijn maar soms zie je door heel de winkel aan sporen van het winkelwagentje. Een manager moet alert zijn en niet op drukke momenten de gangpaden afsluiten met bevoorrading en karren met lege dozen. Heb een foto toegevoegd van Lidl in Halsteren nb van de opslag voor winkelwagentjes. De aantree is voor veel mensen het visitekaartje.

Dat ze op minder drukke momenten vakken vullen en de winkel schoon houden.
Dit kunnen gerust even werkzaam heden zijn door een manager daar de andere medewerker hun taak hebben. Een manager moet handelen alsof de winkel van hem is. Wat op de foto te zien is zal u ook niet goedkeuren en zet een klant vraagtekens hoe het binnen gesteld is. Dit is jammer voor jullie formule
Opgelost weet ik niet, ze zullen er alles aandoen om bepaalde dingen te voorkomen en of verbeteren. De reactie van lidl was wel positief.

Lidl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Lidl?