Opgelost door Lidl: Matras opnieuw niet geleverd, logistieke fout.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 631689
Gebruiker
Barrebies
Datum
2 reacties

Details

Klacht

3 november j.l. matras besteld logistiek van alles fout gegaan, uiteindelijk matras retour gezonden Lidl. Afgelopen maandag opnieuw zelfde matras besteld (wel nog in afwachting retour storting eerdere bestelling). Matras zou vandaag geleverd worden, zie nu dat het met de nieuwe levering exact zo gaat. geeft op als niet thuis, maar ipnieuw probleem met zakelijk netwerk, labeling???? Ik word er zo langzamerhand GEK van elke dag wachten, steeds weer met een kluitje in het riet gestuurd worden. Ik wil nu echt een definitieve oplossing.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het matras geleverd wordt, we zijn inmiddels 3 weken verder plus een herbestelling!
Geboden oplossing
Zojuist is mijn matras dan eindelijk geleverd kan niet vertellen hoe blij ik ben en alles nu is opgelost!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Barrebies
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen