Opgelost door Lidl: Misleiding prijs Ciabatta

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 300017
Gebruiker
alexander.p
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deze week heb ik regelmatig bij Lidl Groningen-Hoogkerk verse Ciabatta gekocht en tot mijn grote verbazing moest ik €0,99 per stuk betalen terwijl op de website van Lidl staat de prijs €0,89 ! Misleiding of oplichterij
Een stiekem prijs verhoging van meer dan 10 %. Onacceptabel, vind ik.

De oplossing

De reclame op de website van lidl is misleidend en in strijd met de Nederlandse Reclame Code dus wil ik zeker compensatie voor de gekochte Ciabatta's en prijs correctie bij Lidl Hoogkerk.

https:www.lidl.nlnlOvenvers-brood.htmarticleId2698

Bijlagen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
alexander.p
Datum
Uiteindelijke oplossing
Lidl klantenservice heeft mij een bericht gestuurd: "Natuurlijk mag je het verschil van €0,10 terug vragen in het filiaal. Bedankt voor het doorgeven! " U bent fatsoenlijk alleen met een advies op deze website want in het filiaal willen de medewerkers niets terug geven dus ik mag vragen, vragen, vragen .... en kreeg ik 0.0 terug ! Ik heb betaalbewijs voor de Ciabatta's maar de medewerkers willen niets weten van de teruggave.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen