Klacht Lidl: Na 4 maanden nog geen oplossing schade Lidl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 294541
Gebruiker
Nicky2109
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 12-11-2017 heb ik een schade gemeld, die ik heb opgelopen door gebruik van een product dat ik bij Lidl heb gekocht. De schade is aan mijn vloer ontstaan, de robotstofzuiger heeft er een aantal kringen in geschuurd. Ik kreeg meteen na de melding contact met lidl en moest de robotstofzuiger opsturen, zodat deze nagekeken kon worden op eventuele gebreken. Inmiddels was de schade overgedragen aan Intrust. Inmiddels is het 25-02-2018 nog steeds niks bekend. Ik wordt maar een beetje van het kastje naar de muur gestuurd als ik maar weer eens contact probeer op de nemen. Via de mail krijg ik helemaal geen antwoord. zowel van klantenservice Lidl als Intrust niet. Telefonisch contact wordt afgewimpeld met het antwoord we nemen binnen een paar dagen contact met u op.

De oplossing

Dat de offerte voor het herstel van de vloer vergoed wordt en vervanging voor de opgestuurde robotstofzuiger

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen persoonlijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lidl Nederland
    contact@lidl.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nicky2109
Datum
Uiteindelijke oplossing
De klacht is doorgezet, maar dit hebben ze drie maanden geleden ook al gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen