Klacht Lidl: Niet complete invalzaag

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 283320
Gebruiker
Richard1
Datum
1 reactie

Details

Klacht

heb op black friday bij lidl in utrecht een invalzaag gekocht. Volgende dag wilde ik het uitpakken voor een klus bleek de geleiderail er niet in te zitten. Gelijk naar klantenservice gebeld. Na 3 keer bellen nog steeds niets gehoord.het is nu 3 december en zit nog steeds met een zaag waar ik niks aan heb. Beetje slordig van lidl om niet te reageren !!!!

Gewenste oplossing

Wil een nieuwe invalzaag opgestuurd krijgen
Geboden oplossing
Ik heb 5 december kopie van de bon opgestuurd. Het is ontvangen en zou binnen 4 dagen bericht krijgen. Tot op heden niets gehoord.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen