Klacht Lidl: Niet geholpen

Klachtnummer
# 354932
Gebruiker
Ssglm.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 keer gebeld naar de klantenservice over een retour en ze zei dat ik binnen 10 werkdagen een mail zou krijgen. Heb ik dus niet gekregen. En de 2e keer dat ik belde (vandaag) leek het alsof ze mij niet wou helpen ze schold me letterlijk bijna uit! “ ja als je er niet doorheen praat ga ik je niet snappen, en net zei je dit en dat maar niks klopt van wat je zegt” ze zei daarna ik stuur je nu een nieuwe bon en kan je in de winkel retouren. Ik heb WEER GEEN mail gekregen echt niet klantvriendelijk dit!

De oplossing

Ik wil dat ik een mail krijg met retour papieren en een mail met tenminste het woord “sorry” erin. Het was totaal niet klantvriendelijk en ik heb 2 keer gebeld en 2 keer zogenaamd “geholpen” wat dus werd gelogen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen