Opgelost door Lidl: Niet leveren van online bestelling

content Opgelost
vanderLinde4

Tegen beter weten in (we hadden al 2 online aankopen gedaan die nooit afgeleverd zijn), heb ik een SUP besteld bij Lidl. Zoals altijd bij Lidl: goedkoop en mooi compleet. Leuk voor de vakantie, omdat we dit jaar nergens heen gaan. De bestelling is gedaan op 29 juni 2019. Nog steeds geen mail met track & trace ontvangen. Ben bang dat ook deze bestelling nooit aan gaat komen. Dat zou een grote domper op de feestvreugde zijn. Een duurder board kunnen wij niet betalen.
Inmiddels heb ik via Messenger contact gehad met Lidl. In eerste instantie zij ze dat vorige week donderdag de levering gepland stond. Dat ik nog geen track & trace mail had gehad, betekende niks. Daarna ontving ik een mail dat de levering vertraagd was. Inmiddels heb ik daar 2 mailtjes van gekregen met dezelfde boodschap. Ondertussen weet ik niet waar ik aan toe ben: ontvang ik mijn bestelling ooit nog en zo ja wanneer??

Graag zie ik mijn bestelling deze week geleverd (met daarover duidelijke communicatie naar mij toe).

vanderLinde4
    Tegelijk met het schrijven van deze klacht ontving ik een mail van Lidl dat de bestelling verstuurd is. Nu afwachten of het ook echt aan komt....

vanderLinde4
Lidl heeft mij een vriendelijke email gestuurd met excuses en oa de volgende tekst: "DHL heeft een vertraging opgelopen in het distributiecentrum. Hierdoor heeft jouw bestelling vertraging opgelopen. MIjn excuses daarvoor! Voor het ongemak ontvang je hierbij een waardebon per post van 15,00 euro die je kunt gebruiken bij een Lidl filiaal bij je in de buurt. We gaan ons best doen om het pakket zo snel mogelijk bij je te bezorgen." Nu is het zo dat het pakket nog helemaal niet is aangeboden aan DHL (volgens track en trace code). Dus hoezo heeft DHL een vertraging opgelopen, het pakket is nog helemaal niet bij DHL! Die waardebon is een leuke geste, waarvoor dank, maar ik heb nog steeds niet mij zomerartikel voor de vakantie die komend weekend begint! En zoals het nu gaat, ziet het er absoluut niet naar uit dat dit artikel ooit nog geleverd wordt! 11/06/19 Het artikel is geleverd!! Lang gewacht , toch gekregen. Wel met wat rare vlekken, dus hoop dat het artikel wel in orde is.

Ook een klacht indienen over Lidl?