Opgelost door Lidl: Niet leveren van online bestelling
Details
De klacht
Tegen beter weten in (we hadden al 2 online aankopen gedaan die nooit afgeleverd zijn), heb ik een SUP besteld bij Lidl. Zoals altijd bij Lidl: goedkoop en mooi compleet. Leuk voor de vakantie, omdat we dit jaar nergens heen gaan. De bestelling is gedaan op 29 juni 2019. Nog steeds geen mail met track & trace ontvangen. Ben bang dat ook deze bestelling nooit aan gaat komen. Dat zou een grote domper op de feestvreugde zijn. Een duurder board kunnen wij niet betalen.Inmiddels heb ik via Messenger contact gehad met Lidl. In eerste instantie zij ze dat vorige week donderdag de levering gepland stond. Dat ik nog geen track & trace mail had gehad, betekende niks. Daarna ontving ik een mail dat de levering vertraagd was. Inmiddels heb ik daar 2 mailtjes van gekregen met dezelfde boodschap. Ondertussen weet ik niet waar ik aan toe ben: ontvang ik mijn bestelling ooit nog en zo ja wanneer??
De oplossing
Graag zie ik mijn bestelling deze week geleverd (met daarover duidelijke communicatie naar mij toe).Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.