Klacht Lidl: Niet meeroprollen

Klachtnummer
# 137432
Gebruiker
Bianca
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij mij is ook het oprolmechanisme stuk gegaan en rolt niet meer op en als je onderweg dat overkomt is dat heel vervelend en gebeurde gister op zondag ik heb hem maar 5 weken kunnen gebruiken .
Nu moet mijn pup weer aan de vaste lijn uitgelaten worden.

De oplossing

Ik zou graag een nieuwe willen om weer lekker met mijn hondje erop uitn te kunnen gaan

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Bedankt voor uw melding via klachtenkompas. Onze excuses voor de late reactie.
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen persoonlijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lidl Nederland
    contact@lidl.nl

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen