Opgelost door Lidl: Niet nakomen van belofte.
Details
De klacht
Op 18-07-2016 heb ik een aantal producten besteld op de website van de Lidl. Deze spullen zijn echter niet op de aangegeven aantal dagen geleverd, of helemaal niet geleverd omdat na betaling bleek dat het product er niet meer was (hiervoor heb ik wel mijn geld terug gekregen). Echter heeft de Lidl mij in hun e-mail van 23-07-2016 om voor het ongemak een waardebon toe te sturen. Deze bon ik tot op vandaag (01-09-2016) nog steeds niet ontvangen. In mijn eerste navraag bij Lidl op 20-08-2016 geven zij aan dat de bon waarschijnlijk vermist is geraakt bij de post. Op 29-08-2016 heb ik opnieuw een mail gestuurd dat de bon er nog niet was. Vanaf toen tot nu is het ijzig stil. Geen reactie meer van Lidl en ook geen beloofde waardebon !Ik voel me liefhebber van de Lidl winkel zwaar genaaid door de mensen achter de Lidl website !!!!!!
De oplossing
Alsnog op de proppen komen met de beloofde waardebon en excuses !Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.