Opgelost door Lidl: Niet nakomen van belofte.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 183759
Gebruiker
Jan Otte
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 18-07-2016 heb ik een aantal producten besteld op de website van de Lidl. Deze spullen zijn echter niet op de aangegeven aantal dagen geleverd, of helemaal niet geleverd omdat na betaling bleek dat het product er niet meer was (hiervoor heb ik wel mijn geld terug gekregen). Echter heeft de Lidl mij in hun e-mail van 23-07-2016 om voor het ongemak een waardebon toe te sturen. Deze bon ik tot op vandaag (01-09-2016) nog steeds niet ontvangen. In mijn eerste navraag bij Lidl op 20-08-2016 geven zij aan dat de bon waarschijnlijk vermist is geraakt bij de post. Op 29-08-2016 heb ik opnieuw een mail gestuurd dat de bon er nog niet was. Vanaf toen tot nu is het ijzig stil. Geen reactie meer van Lidl en ook geen beloofde waardebon !
Ik voel me liefhebber van de Lidl winkel zwaar genaaid door de mensen achter de Lidl website !!!!!!

De oplossing

Alsnog op de proppen komen met de beloofde waardebon en excuses !

4 reacties

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen persoonlijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Lidl Nederland
    contact@lidl.nl
  2. Auteur
    Jan Otte
    Datum
    Inmiddels is mij duidelijk waarom de beloofde tegoed bonnen niet aankwamen. Lidl stuurt het naar huisnummer 68 en mijn huisnummer is 86............ Dus feitelijk weten ze waar ze het product heen sturen welke je gekocht hebt, maar als ze dan tegoed bonnen opsturen verdraaien ze het adres. Ik heb inmiddels (doordat de postbode zo goed haar best deed) de aangetekende envelop ontvangen. Waarvoor dank ! Mijn tip aan Lidl; zorg dat je het juiste adres gebruikt en controleer dat !! En daarna nogmaals
  3. Auteur
    Lidl
    Datum
    Excuses voor de verwarring rondom het juiste adres.
    Wij vinden het fijn te horen dat de bon uiteindelijk toch nog bij u is aangekomen. Veel plezier gewenst ermee.
  4. Auteur
    Jan Otte
    Datum
    Het heeft wat voeten in de aarde gehad. Maar het is goed zo.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan Otte
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen