Opgelost door Lidl: niet normaal voor zo.n groot bedrijf

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 282422
Gebruiker
4941
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb al verschillende keren bij lide mis gekleumd .hij maakte nu ook weer reclame met een telefoon ik stond om 8 uur voor de deur in nieuw vennep.maar geen telf. was al uitverkocht.Ik meteen naar hoofddorp maar helaas daar hoorde ik het zelfde verhaal.hoe kan het dat als je als eerst er staat tot de deur opengaat en dan hoort uitverkocht Hij maakte weer reclame met iets dat er helemaal niet is.Helaas gebeurd dit heel vaak.Ik heb ze gebeld en kreeg te horen dat er dan van dit artikel weinig is.Hoe kan je dan op de tv en in blaadjes reclame maken Ik heb mijn naam adres en telf nm achter gelaten .Maar helaas ze laten niet horen

De oplossing

Ik zou willen dat ze het artikel toch nog aan boden

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
4941
Datum
Uiteindelijke oplossing
het product dat in de reclame was.Erg netjes
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen