Klacht Lidl: Niet te gebruiken waardebonnen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340220
Gebruiker
Ontevreden klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij Lidl oine iets besteld ter waarde van €236,99. Buiten feestdagen en buiten speciale dagen zoals Black Friday. Producten zijn ook alleen online te bestellen. Uiteindelijk wil de Lidl om de pijn verzachten door waardebonnen te geven ter waarde van €15,—. Ik ging hier mee akkoord. Het gesprek verliep via de WhatsApp, want eigenlijk wilde ik mijn volledige geld terug, de bonnen vond ik een aardige poging. Echter kan ik de waardebonnen niet online gebruiken! Dit werd niet vermeld tijdens het chatten. Ik had liever mijn €136,99 terug willen hebben. Ik voel mij enorm opgelicht door de Lidl.

De oplossing

Of een code aanmaken zodat ik de waardebonnen online kan gebruiken of mijn €136,99 terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lidl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ontevreden klant
    Datum
    Heb het ook direct opgepakt met Lidl. Hun reactie is:
    “Er is helaas op onze webshop nog geen mogelijkheid om een kortingscode in te vullen. Zodoende kunnen we deze ook niet genereren. Als we de mogelijkheid hadden gehad om je hierin te helpen hadden we dat natuurlijk graag gedaan en deze optie ook aangegeven toen we de waardebonnen aanboden!”

    Als ik dat had geweten tijdens het chatgesprek was ik ook niet akkoord gegaan met de waardebonnen en had ik per direct mijn bestelde product retour gestuurd en om mijn geld terug gevraagd!
    Het is 2018 Lidl! Wees innovatief en verzin iets om je online klanten ook daadwerkelijk te helpen en te compenseren bij slechte service!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ontevreden klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen