Klacht Lidl: Niet te gebruiken waardebonnen

Ontevreden klant

Bij Lidl oine iets besteld ter waarde van €236,99. Buiten feestdagen en buiten speciale dagen zoals Black Friday. Producten zijn ook alleen online te bestellen. Uiteindelijk wil de Lidl om de pijn verzachten door waardebonnen te geven ter waarde van €15,—. Ik ging hier mee akkoord. Het gesprek verliep via de WhatsApp, want eigenlijk wilde ik mijn volledige geld terug, de bonnen vond ik een aardige poging. Echter kan ik de waardebonnen niet online gebruiken! Dit werd niet vermeld tijdens het chatten. Ik had liever mijn €136,99 terug willen hebben. Ik voel mij enorm opgelicht door de Lidl.

Of een code aanmaken zodat ik de waardebonnen online kan gebruiken of mijn €136,99 terug storten.

Lidl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Heb het ook direct opgepakt met Lidl. Hun reactie is:
    “Er is helaas op onze webshop nog geen mogelijkheid om een kortingscode in te vullen. Zodoende kunnen we deze ook niet genereren. Als we de mogelijkheid hadden gehad om je hierin te helpen hadden we dat natuurlijk graag gedaan en deze optie ook aangegeven toen we de waardebonnen aanboden!”

Als ik dat had geweten tijdens het chatgesprek was ik ook niet akkoord gegaan met de waardebonnen en had ik per direct mijn bestelde product retour gestuurd en om mijn geld terug gevraagd!
    Het is 2018 Lidl! Wees innovatief en verzin iets om je online klanten ook daadwerkelijk te helpen en te compenseren bij slechte service!

Niks

Ook een klacht indienen over Lidl?