Klacht Lidl: Niet tegreden over de bahendel wijze

Gebruiker1552858956

Ik heb een bestelling gedaan. Heb vier artikelen besteld waarvand 3 beschadigd. Heb alle 3 retour gedaan en aangegeven op het retourformulier waar je kon aangeven, dat ik 2 artikelen weer terug wou ontvangen. Helaas hebben ze iets verkeerd gedaan en heb ik het niet gekregen. Heb een mail gestuur en kreeg een tegoetbon van vijf euro. Later gebeld hoe het zat met de verzendkosten . Moest eerst alles opnieuw bestellen en een mail sturen voor teruggave verzendkosten. Wou het gisteren doen maar nu zijn de artikelen duurder. Vanmorgen weer gebeld, werd mij gezegd dat ik alles moet bestellen en een mail sturen en dan kreeg ik het verschil terug. Dus eerst zelf betalen en de verzendkosten en het prijs verschil en dan een mail sturen voor uitleg van alles en dan kreeg ik alles terug. Ik vindt dat Lidl wel iets coulant kan zijn tegen over zijn klanten en het iets makkelijker voor ons maken. Gelijk de artikelen zoals een normaal procedure bij een web winkel gewoon de artikelen in goede staat naar de klant sturen en si alles opgelost. Hoe zo moet ik vanaf vorige week zoveel moeite doen voor artikelen die door Lidl beschadigd is geleverd. Heb 3 keer moeten bellen en 2 keer mail moeten sturen. Ook was mijn gesprek net niet klaar maar de verbinding vetbrak. Graag een oplossing hiervoor.

Dat mijn artikelen mij toegestuurd worden. Dat lidl zijn eigen fout zelf oplost en niet naar de klant schuift.

Gebruiker1552858956
Wen tegeoetbon dat ik via de post zou krijgen , niet gekregen. Verschil van het bedrag van de verhoging na mijn bestelling, maar een van de artikelen i s niet meer leverbaar. Ze bieden de hele tijd alleen maar exuses , nu omdat de artikel niet leverbaar is , toen voor het prijs verxgil , daarvoor voor de beschadiging, maar nog steeds niks opgelost

Ook een klacht indienen over Lidl?