Klacht Lidl: onbeschofte filiaalleider negeert coronaregels en vertelt klant gaan boodschappen te doen bij Lidl

consument

d.d. 23-4-20121 om ongeveer 9.20 uur wilde ik boodschappen gaan doen bij het filiaal Gildeplein te Purmerend. Vlak achter de ingang was de bedrijfsleider in gesprek met een ander persoon. De afstand tussen hen was ca. 1 meter. Ik bleef netjes even staan wachten en de andere persoon deed een kleine stap naar achter. De bedrijfsleider deed daarentegen geen enkele moeite. Voor mij was de afstand naar beide personen ongeveer een halve meter. Ik heb vervolgens gewezen op de eigen huisregels van Lidl m.b.t. het beleid inzake Covid-19. Het gele hesje van de bedrijfsleider attendeert hier overigens ook nog eens op. Vervolgens kreeg ik van hem een veeg uit de pan. Ik heb hem verteld dat ik daar niet van gediend was. Behalve enkele duidelijke handgebaren, was zijn verbale reactie: "Dan moet je maar geen boodschappen komen doen". Nu is het niet de eerste keer dat deze man onbeschoft naar klanten reageert. Ik heb het al eens eerder mogen ondervinden en ook opgemerkt jegens andere klanten. Ik heb geen idee hoe anderen daar mee zijn omgegaan, maar deze keer is hij echt een grens overgegaan. Ik kan mij niet voorstellen dat Lidl zijn klanten op deze manier wil laten behandelen en zelfs liever niet ziet komen.
Goedkoop winkelen, ja. Prettig boodschappen doen ? Echt niet.

Deze klacht d.d. 23-4-2021 naar Lidl klantenservice gestuurd met verzoek om persoonlijk excuus. Geen reactie ontvangen.

Ook een klacht indienen over Lidl?