Klacht Lidl: Onbeschofte medewerker maakt het shoppen bij Lidl onprettig.

wagenwegklacht

Bij de Lidl Wagenweg in Purmerend werkt zo'n onbeschofte, klantonvriendelijke, onbehulpzame, vervelende, agressieve en botte hork, dat ik voor het eerst in mijn leven een klacht indien tegen een winkel.
Volgens mij heet hij Gino en is iets van chef of bedrijfsleider. De eerste keer dat ik verbouwereerd achterbleef, was toen ik hem vroeg naar een bepaald vleeswaar dat ik bij de nieuwe koelschapindeling niet kon vinden. Zuchtend en steunend liet hij met zijn hele lichaamshouding blijken dat hij te goed was voor deze onnozele vraag. Hij had absoluut geen zin om even mee te zoeken, of om ook maar het minste te doen, dat hij snel beweerde dat Lidl dit nooit in het assortiment had. Hij wilde ook niet even checken op zijn computertje/telefoon of dit ook zo was. Ook niet nadat ik hem zei dat ik het al tijden kocht.

De tweede dat ik ongevraagd en ongewild in aanvaring kwam met deze vent, was toen hij naar de kassa werd geroepen toen een medewerker een afgeprijsd product, vergeten was af te prijzen. Ook daar voelde hij zich blijkbaar te goed voor, want meteen kwam het tot een agressieve discussie met hem. Ik had blijkbaar, laat op de avond, vlak voor sluitingstijd, één verpakking voorgekookte aardappels voor zo'n wegwerpprijsje teveel in mijn kar zitten. Die lagen overigens door het schap heen en niet in de aparte doos, waar blijkbaar op staat dat je maximaal twee van deze artikelen mag kopen. Ik wist dit niet en had dus ook geen signing gezien hiervan. Ik attendeerde hem hierop en toen werd de sfeer nog grimmiger. Hij werd echt brutaal en zijn houding werd zelfs agressief. Uiteindelijk bleek hij te lui om even zelf te kijken in het schap en besloot dan maar om mij te 'matsen'. Ik zei intussen dat ik met alle plezier een zak minder wilde afrekenen, maar dat hoefde dan ook weer niet. Het was een zeer vreemde en vervelende ervaring en ik voelde me door zijn houding en woorden onterecht bejegend.

Toen ik klaar was met afrekenen en de bon checkte of alles nu wel goed was afgerekend, kwam hij erg dicht bij me staan en staarde me ronduit agressief en bedreigend aan. het leek wel of ik iets verkeerds had gedaan. Ik ben geen watje en kan me verbaal aardig verweren en zei dat hij misschien maar beter een ander beroep kon kiezen, waar je niet klantvriendelijk voor hoeft te zijn.

Het lijkt het me goed als Lidl hem eens stevig toespreekt.

Dat ze in gesprek gaan met de betreffende persoon en hem duidelijk maken dat dit gedrag onprofessioneel is en onaanvaardbaar is.

Lidl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Lidl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Lidl?