Klacht Lidl: Oneerlijke aanbiedingen

Ontevredenklant

Bij de ingang van Lidl zag ik vandaag een groot bord met aanbiedingen, oa vers gebakken croissant ‘4+1 gratis’. Na afgerekend te hebben, zag ik dat ik de volle prijs moest betalen. Bij navraag bleek deze aanbieding alleen voor app te zijn.

Bij deze aanbiedingen werd echter niet vermeld dat het om ‘aanbieding met app’ gaat!! Bovenaan staat “Lidl plus aanbiedingen”. Wat mij betreft zijn dit extra aanbiedingen!!
Staat ‘plus’ voor app? Plus is een andere supermarkt.

Waarom een app? Bij andere supermarkten hebben ze (bonus)kaart. En bij AH kan men OOK ZONDER BONUSKAART gebruik maken van de aanbiedingen (bonussen). Zeer klantvriendelijk, ook toeristen profiteren hiervan.

Overigens vraagt de kassiere de klant ook niet of ze ‘de app’ hebben. Dit doen andere winkels wel.

Lidl moet stoppen met deze onzin van een app!
Wees klantvriendelijk door iedereen gelijk te behandelen en toegang te geven tot alle aanbiedingen. Zoals andere winkels dit ook doen. Nu zijn veel klanten de dupe van het beleid van Lidl! Hoe klantonvriendelijk ook ten opzichte van toeristen, waaronder veel Duitsers, het thuisland van Lidl.

Ook een klacht indienen over Lidl?