Opgelost door Lidl: onheus bejegent door beveiliger

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 353143
Gebruiker
Sha
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gistermiddag heb ik mijn boodschappen bij Lidl aan de Wesselstraat in Den Haag gehaald. Ik sta netjes in de rij. Opeens komt de beveiliger (een man van Turkse afkomst) naar mij toe en sommeert mij een groep Turkse mensen, die na mij kwamen, voor te laten gaan. Toen ik hiertegen protesteerde zei hij dat ik maar mijn boodschappen bij een andere winkel moest gaan halen, waarop ik zei dat ik dat ook ga doen. Hierop reageerde hij hondsbrutaal: Dat hoop ik.

Het gedrag van deze beveiliger gaat alle grenzen van beschaving, klantvriendelijkheid en professionaliteit te buiten. Lidl aan de Wesselstraat ziet mij niet meer. Ik heb schoon genoeg van dat onbeschofte en brutale personeel dat daar rondloopt en klanten op een behoorlijk onvriendelijke manier bejegent. Het is namelijk al vaker voorgekomen dat het personeel en de beveiliging aan de vestiging aan de Wesselstraat klanten op een onbeschofte manier behandelen en mensen van een bepaalde achtergrond voortrekken.

De oplossing

De betreffende beveiliger op zijn wangedrag aanspreken en toekomstig personeel beter screenen op klantvriendelijkheid en professioneel gedrag.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sha
Datum
Uiteindelijke oplossing
Excuses en een waardebon.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen