Klacht Lidl: onhygiënische handelingen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 440843
Gebruiker
pietje=precies₩
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een probleem bij de Lidl, bij de Lidl moet je zelf de boodshappencar
schoonmaken door middel van een flacon ontsmettingsmiddel die op een
tafeltje staat met een soort van keukenrol.
Dit is zeer onhygiënisch aangezien iedereen deze flacon gebruikt en daar
bacillen op achterblijven.

Het ontsmettingsmiddel slaat op je ogen en luchtwegen.
Aangezien ik astmatische ben krijg ik het daardoor enorm benauwd.

Dus is het voor mij niet verstandig om dit middel te gebruiken, zodat ik
dus altijd een misschien besmette cars moet gebruiken.
Omdat ik een kleine beurs heb doe ik de goedkope boodschappen nog
bij Lidl, als ik wat meer geld bezat zou ik niet meer bij Lidl boodschappen
doen.

Ik hoop dat Lidl er iets aan gaat veranderen, want het is gewoon smerig om het zelf te moeten doen.

Gewenste oplossing

Er zijn heel veel jonge mensen die thuis zitten en zich vervelen.
Laat deze mensen tegen een kleine vergoeding (kan ook in natura, bij wijze van een tegoedbon), Dit is voor Lidl belasting aftrekbaar.
Deze taak op zich nemen.

Dus Lidl DOE ER WAT AAN!!!!
Geboden oplossing
Geen reactie op gehad
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen