Klacht Lidl: Onvriendelijke sfeer en ongeïnteresseerd lidl zuiderhout Oosterhout

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 481159
Gebruiker
Deerne
Datum
1 reactie

Details

Klacht

karretjes verplicht, mensen lopen zo naar binnen, personeel kijkt ernaar en zegt niks, ik wil ook wel weer gewoon naar binnen lopen zonder op anderen te letten... maarja. leidinggevenden zijn koud en afstandelijk, en lopen continue vlak langs je heen... ik kom ook in andere filialen altijd een goeie sfeer, behalve hier. Ik hoef heus niet altijd een groet of contact, maar een open houding en klantgericht zijn, buiten de winkel goed op voorraad houden, wat allemaal wel prima is, is ook belangrijk... ik kies daardoor toch vaker voor de AH omdat daar geen negatieve prikkels zijn. Betaal ik maar wat meer.

Gewenste oplossing

hun bewust maken van het hele plaatje...Klantvriendelijkheid hoort dat ook bij...
Geboden oplossing
Geen oplossing, ik heb niks gehoord van ze.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Lidl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen