Klacht Lidl: oplichterij vermoeden dat ze het nooit hebben opgestuurd

Klachtnummer
# 305446
Gebruiker
lovly
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik bestelde drie weken geleden een hondenbed met zonnescherm
staat al twee weken op sorteren
nu krijg ik mail dat mijn zonnenbed voor honden terug gestuurd is om onbekende reden
ik vraag hen om het hondenbed terug op te sturen
ze geven acties en hebben er geen genoeg
maar ik heb ruim op tijd online besteld
zij zeggen dat hondenbed niet terug kan opgestuurd worden
maar kregen het wel terug dus kunnen ze dit zeker terug opsturen

De oplossing

mijn hondenbed terug opsturen als jullie het terug kregen ik laat dit hier niet bij

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lidl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen